
Oscar Morte i Diana Bertolín, fundadors de l'empresa de ventalls A fan of / Foto: Cugat Mèdia
ESCOLTA-HO
Els santcugatencs han apostat per dissenys contemporanis i fer peces singulars, majoritàriament amb fusta de perer i teixits de cotó 100%, estampats dissenyats a mà, impresos amb tintes ecològiques i produïts en un poble a prop de València.
Des de l'inici, Bertolín i Morte van voler trencar amb la imatge del "ventall de la iaia" i reivindicar que és un objecte útil per a tothom, independentment de l'edat o el gènere. "El ventall és un objecte que pot utilitzar tothom, homes, dones, grans, petits", han assegurat. Per això, han introduït models masculins en les seves campanyes i han apostat per dissenys abstractes i versàtils, que es poden adaptar a diferents estils i perfils d'usuari.
A Fan Of compta amb una col·lecció d'uns 40 models de ventalls que combina els dissenys creats des del naixement de la marca amb noves propostes. Les previsions de venda d'enguany freguen les 50.000 unitats. La marca ja s'ha fet un lloc a nivell internacional, amb presència a països com França, Suïssa, Itàlia, Grècia, Alemanya i Estats Units, així com clients puntuals a Dubai i Austràlia. Tot i que la major part del negoci es realitza a través de botigues i agents a l'estranger, tot i que també venen directament per la web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.