
Joaquim Nadal, en una visita d'obres a l'estació de Volpelleres
Joaquim Nadal
Avui el més important és que l'AVE acabi el pas per Barcelona i arribi a la frontera francesa. L'alternativa vallesana és una posibilitat en el futur.
El Pla Territorial Metropolità també preveu la construcció del Túnel d'Horta ferroviari per enllaçar Barcelona i el Vallès, entrant per Cerdanyola. Nadal ha remarcat que aquesta és l'única opció que es contempla, descartant l'alternativa santcugatenca, que passaria per prolongar la línia d'Avinguda Tibidabo dels FGC entrant per Sant Cugat.
Durant la seva visita a Sant Cugat, aquest divendres, el conseller també ha reiterat que el govern veu prioritari i urgent acabar d'executar els trams Abrera-Terrassa i Terrassa-Sabadell del Quart Cinturó -ara conegut com a Ronda del Vallès-, mentre el govern concreta amb el Ministeri de Foment un traçat respectuós amb el paisatge per a la resta de la infraestructura.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.