
Mireia Urmeneta, Idoya Urmeneta i Glòria Arbusà, fundadores d'Arbusà Joyeras / Foto: Arbusà Joyeras
L'inici, però, no va ser fàcil perquè totes tres venien d'àmbits professionals molt diferents. La mare és metgessa, l'Idoya es dedica a la comunicació i la Mireia al màrqueting digital. Això no va ser un impediment perquè estaven decidides a tirar endavant el projecte, que el pròxim mes de juny farà dos anys, i es van formar. Es van posar en contacte amb el Col·legi de Joiers de Barcelona i amb molta gent del sector per buscar l'assessorament d'experts.
Tot i que admeten que "en un principi teníem por que sent una marca d'alta joiera aquest pogués ser un obstacle", asseguren que l'aposta per l''e-commerce' és total. "Si bé és cert que la majoria dels nostres clients són nacionals, també hem venut a gent de tot el món com per exemple d'Àustria, Austràlia, Suïssa o fins i tot Dubai", cosa que afirmen que "és increïble que el teu projecte arribi fins a l'altra punta del món", conclou Mireia Urmeneta.
Mireia Urmeneta
Nosaltres el nostre 'core' està anant a escala nacional, i encara és molt al principi, però hem tingut clients d'Àustria, d'Austràlia, de Suïssa, de Dubai, i també tenir-ho a nivell 'ecommerce' permet estar a tot arreu. Que el teu projecte arribi a l'altra punta del món és increïble.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.