Jordi Collet: 'L'entrada dels pares a classe milloraria els resultats acadèmics'


  • Comparteix:

Jordi Collet és professor de sociologia a la Universitat de Vic

Jordi Collet és professor de sociologia a la Universitat de Vic

El professor de Sociologia de la Universitat de Vic (UVic) Jordi Collet ha expressat que la relació entre famílies i docents ha millorat en els últims anys però que 'encara es port crear un vincle més fort'. El sociòleg, que ha impartit recentment a Sant Cugat una xerrada, també ha manifestat en una entrevista a Cugat.cat, que més del 70% de les famílies està satisfeta amb la tasca dels docents. Tot i així, ha subratllat que millorar les entrevistes o el tractament de les tutories podrien fer progressar els resultas acadèmics.

ESCOLTA-HO




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.